2013. szeptember 18., szerda

1.rész A FAL - Budafoki újrahasznosított panel

...vagyis igazából zsaluzott beton, én nemigazán tudom szakszerűen elmagyarázni mi a kettő között különbség, de az okosabbak szerint ezt nem kész elemenként rakták össze, hanem helyszínen öntötték, és jobb mint a sima panel. Hát nemtom...lehet.:-)

Midnenesetre, én arra gondoltam, hogy a meglévő bútorainkból a saját kreativitásommal, egy kis festék segítségével nagyon kevés pénzből szeretném a lakásunkat is megtervezni és kialakítani. Igaz, már volt pár újrahasznosított enteriőr munkám (eM2 open studio, Grand Village) és a régi lakásainkban is volt pár felújított bútorom, de a saját lakás kitalálása és tervezése szerintem a legjobb feladat a világon:-) 

A késztől még messze vagyunk és a nappalinak is csak egy kis részét fotóztuk le, de kezdésnek remélem azért majd tetszeni fog nektek :-)
 
Kezdjük akkor a csíkokkal és a virágokkal a nappali falán.


Kevés pénzből nappalit átalakítani nem lehetetelen. Én csupán vettem kevés színezőt, meg kaptam az apukámtól maradék fehér festéket, elővettem a hosszú évek óta erre a célra őrizgetett, férjem nagyszüleitől örökölt hengereket, amiket az újrahasznosított fogasaimnál is már használtam, és belevágtam. :-) 
Végülis a fal tervei voltak meg előbb, de az volt a nagyobb munka és így a fogasok és ékszartók készültek el hamarabb.


Amit biztosan tudtam, hogy van egy kedvenc, színes, öreg takarónk és ez lesz az alapom, azaz pink-narancs lesz a két kiinduló színem. Ehhez választottam még további két összekötő színt a kék-zöld kombót, ami a nappalit a lakás többi részével közötti majd össze. Mert mondanom sem kell színmániás vagyok. 

Imádom a monokróm lakásokat, letisztultak és szépségesek, de nekem szükségem van magam körül színekre. 
Csabi (a férjem) felcsíkozta a falat, azaz Tesa-szalaggal kitakarta azokat a részeket amiket utána én lefestettem. Fontos volt, hogy a csíkok vastagságával is játszak a színek összhangján kívül és utána már csak a virágok felhengerelése maradt
A száradás miatt pár napba telt az elkészítése, mert az egymás melletti színekre figyelnünk kellett, meg a hengereink is öregek ám. 



A nappaliban lévő bútorokról, azok felújításáról és előéletéről is majd szeretnék mesélni,  a nagymamámtól örökölt kisszekrényről, vagy a kemencém csomagolásáról, ilyenek....:-) 
de erről inkább majd legközelebb...

                                                      fotók: Szilágyi Nóra



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése